sâmbătă, 19 octombrie 2013

Apusurile de soare

"Ah, micuţule prinţ, ţi-am înţeles astfel, încetul cu încetul, mica viaţă melancolică. Multă vreme n-ai avut altă distracţie decât plăcerea apusurilor de soare. Am aflat acest amănunt nou în a patra zi, dimineaţa, atunci când mi-ai spus:
- Îmi plac mult apusurile de soare. Hai să mergem să vedem un apus de soare...
- Dar trebuie să aşteptăm...
- Ce să aşteptăm?
- Să aşteptăm ca soarele să apună.
Ai părut la început foarte mirat, iar apoi ai râs de tine însuţi. Şi mi-ai spus:
- Mă cred tot la mine acasă!
Într-adevăr. Când e amiază în Statele Unite, soarele, toată lumea ştie asta, apune în Franţa. Ar fi de ajuns să poţi ajunge într-un minut în Franţa pentru a asista la apusul soarelui. Din păcate, Franţa e mult prea departe. Însă, pe mica ta planetă, îţi era de ajuns să-ţi muţi scaunul câţiva paşi. Şi priveai amurgul de fiecare dată când îţi făcea plăcere...
- Într-o zi, am văzut soarele apunând de patruzeci şi trei de ori! Iar un pic mai târziu ai adăugat: Ştii... când eşti aşa de trist, îţi plac apusurile de soare...
- În ziua celor patruzeci şi trei de apusuri erai aşadar atât de trist?
Însă micul prinţ nu-mi răspunse."

fragment din Micul prinţ, Antoine de Saint-Exupery


apus de soare de pe micuţa planetă Tg. Mureş, la 1Noiembrie 2010

sâmbătă, 12 octombrie 2013

Aripi

"Ce au frumos porumbeii?
Mă fascinează zborul lor, mai ales cel compact şi rapid, de toamnă. Dragostea pentru casă, pereche şi pui.

Ce au oamenii mai frumos decât porumbeii?
Aripile. Ştiu că sună ciudat, dar când şi le deschid, oamenii au aripi mai frumoase decât porumbeii!"

fragment dintr-un interviu cu Nelu Barbu (fost prezentator de meteo la Antena 3), Revista Tango

marți, 8 octombrie 2013

Povestea unor medalioane

A fost în 2007... ultima campanie de marketing pe care am facut-o pentru Milli, campania "Gama cu panglică" având drept simbol "Silueta umană"... o poveste foarte frumoasă care mi-a fost dat să o trăiesc în cariera profesională...

Îmi amintesc cum am avut curaj să înfrunt propunerile agenției și să influențez radical decizia pe linie de campanie BTL! Așa am ajuns să facem, după părerea mea, cea mai frumoasă campanie în care am fost implicată personal. O campanie cu premii constând în magneți de frigider, eșarfe din mătase și medalioane de aur, toate cu simbolul siluetei umane.

Au fost atunci 1,5 kg aur în medalioane personalizate, deci o șarjă limitată, iar medalioanele au ajuns în toată țara, la cei mai fideli, sper, cumpărători de lactate Milli.



Satisfacția să fi lucrat pentru Milli este enormă! La fel ca și sloganul de la vremea respectivă!

Îmi doresc din toată inima să mi se ofere din nou o șansă să promovez așa cum știu eu mai bine Milli și celelalte branduri pe care le iubesc.

Milli, la fel de natural ca și grija!