joi, 11 noiembrie 2010

Muzică românească

De obicei sunt pe Kiss Fm. Ieri dimineaţă, dau drumul la radio. La servici am un radio mai puţin performant, fără afişaj electronic şi cu reglare manuală a posturilor. Aurelian Andreescu - Copacul. Zic, ce naiba, cine mi-a dereglat radioul? Următoarea melodie tot românească. În sinea mea, sigur nu sunt pe Kiss.

Apoi intră Huidu şi ne anunţă că CNA-ul a impus ca 40% din muzica difuzată pe posturi să fie românească. Jale mare printre cârcotaşi.

Hai nu vă mai plângeţi aşa, nu avem nici un post cu muzică exclusiv romănească, aşa că este ok sa difuzaţi şi muzica noastră printre toate schelăiturile care se repetă cu periodicitate de o oră -două. Numai noi românii ne ruşinăm de creaţiile noastre şi le dăm la o parte, pe când străinii sunt mândri de tot ce înseamnă naţional şi îşi fac posturi de radio special pentru a difuzara muzica autohtonă.

Eu sincer mă bucur pentru această decizie, mi-e dor sa ascult un Compact C, Laura Stoica (pe care aţi difuzat-o 3 zile la îngropare şi iar aţi uitat de muzica ei foarte misto), Mihaela Runceanu şi multe alte valori ale muzicii româneşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu