marți, 29 martie 2011

Boom Dots - din categoria reclame mişto

26 de comentarii:

  1. Cum se numeste melodia din reclama?

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi poate da si mie cineva link-ul youtube de la reclama asta? Am cautat-o in toate felurile si nimic. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, chiar asa... cum se numeste melodia din aceasta reclama?

    RăspundețiȘtergere
  4. Tare reclama. Cine canta melodia daca imi puteti spune.Multumesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar nu stie nimeni numele melodiei :))? Am intrebat o gramada de lume si nimeni nu a stiut sa-mi raspunda; acum vad ca nici net-ul nu ma ajuta :\.

    RăspundețiȘtergere
  6. super melodie.de unde pot descarca video?mersi

    RăspundețiȘtergere
  7. Daca e posibil ca cineva sa-mi trimita linkul original YouTube sau o ingregistrare in care sunetul se aude mai clar s-ar putea sa va ajut.
    Cel care a scris acest articol probabil ca stie linkul dar dintr-un motiv necunoscut vrea s-o pastreze in secret :(

    RăspundețiȘtergere
  8. Vesti bune si rele: Am aflat ca muzica este cantata de o cantareata ungroaica, Kovács Felicia Flóra pe numele ei adevarat sau Felly K. daca preferati numele de stage. Schrank Doma este un DJ si compozitor care a prelucrat piesa.
    Din pacate din cate am aflat pana acum muzica a fost compusa exclusiv pentru reclama si nu exista o versiune full. O sa mai fac niste research-uri si promit sa va tin la curent daca mai aflu ceva.

    http://www.youtube.com/watch?v=dJeBASH3XiI&feature=player_embedded

    RăspundețiȘtergere
  9. Multumiri pentru link, FC1908!
    Aoleu, sper ca bombonelul ala de baiat nu e ungur. Tare m-ar deprima.

    RăspundețiȘtergere
  10. Din cate stiu ciocolata este o inventie ungureasca si este considerate o delicatesa acolo. In Ungaria este cunoscuta sub numele de Túró Rudi sau Pöttyös. Ciocolata a fost introdusa in mai multe tari, in Romania este cunoscuta sub numele de Dots. Astea fiind zise ma gandesc ca reclama probabil ca a fost facuta in Ungaria si exista o posibilitate foarte mare ca "bombonelul ala de baiat" sa fie maghiar.
    Acuma, ca un om normal si sanatos la cap trebuie sa-mi pun si eu intrebarea: Care ar fi problema daca baiatul ala e maghiar si de ce te-ar deprima?

    P.S.
    Cand ne referim la o persoana e mai corect sa folosim cuvantul maghiar in loc de ungur.

    Magyarország = Ungaria
    magyar = maghiar
    ország = tara
    -> Deci ca prin urmare ->
    Magyarország = Tara Maghiarilor


    http://en.wikipedia.org/wiki/T%C3%BAr%C3%B3_Rudi

    http://hu.wikipedia.org/wiki/T%C3%BAr%C3%B3_Rudi

    http://www.english.pottyos.hu/brand_world:a_brief_history_of_turo_rudi

    http://www.english.pottyos.hu/brand_world:the_history_of_turo_rudi

    RăspundețiȘtergere
  11. FC, esti de treaba, dar dupa toate mizeriile pe care le-au indurat romanii de la scumpii vecini din apus numai in ultimele saptamani (ca sa nu mentionam toate afuriseniile si nenorocirile indurate in vreo cateva sute de ani), nu cred ca poti acuza pe cineva de xenofobie urata pentru o nimica toata de genul asta. Si, nu te supara, dar "ungur" nu e gresit pentru o persoana de genul masculin din Ungaria. Doar nu a mentionat nimeni cuvantul cu "b".

    RăspundețiȘtergere
  12. Corect, FC. Daca pentru cantareata care e tot din Ungaria, ai folosit si tu "unguroaica" (de altfel cuvant logic, la locul lui), si nu "maghiara", de ce n-ar folosi altcineva cuvantul "ungur" pentru baiat? Doar e din ...Ungaria.
    La fel nici noi nu sarim in sus daca ni se zice valahi sau cum zic ungurii "olahi".
    Nu comentez "deprimarea" vizavi de baiatul ungur, gusturile nu se discuta.

    RăspundețiȘtergere
  13. Deci in primul rand eu nu am spus ca exista o regula scrisa care sa spuna ca trebuie sa folositi cuvantul maghiar in loc de ungur. Daca cineva e din Franta spunem ca e francez, daca cineva e din Olanda spunem ca e olandez, etc. Asa ca pare logic ca cineva care e din Ungaria sa fie numit ungur. In comment-ul meu de mai sus am tradus cuvant cu cuvant si pare mai corect sa folosim cuvantul maghiar. E adevarat ca si eu am spus ca cantareata e unguroaica dar am considerat ca in contextul de mai sus suna mai bine asa.
    Sincer sa va spun mie imi este indiferent daca imi spuneti maghiar sau ungur dar din experienta personala va spun ca mi s-a spus de mai multe ori bozgor, decat maghiar si ungur la un singur loc. Nu am provocat niciodata, am fost pasiv si foarte indulgent asa ca nu puteti spune ca din cauza mea mi s-a spus asa.

    P.S. Ne-am cam abatut de la subiect nu credeti? :) Incercam sa gasim o melodie de la o reclama si deodata discutam despre o chestiune de nationalitate.

    Folositi si voi un nickname ca sa stim cine scrie ce si cui ii raspundem.

    RăspundețiȘtergere
  14. FC, mai intai, multumesc pentru link (la fel a facut si primul anonim care a starnit zazania asta). Si desigur respect pentru tot ce faci ca sa multumesti pe toata lumea.
    Acuma, cu chestia aia, frate, realisti sa fim si o sa constati ca romanii au prea multe jigniri inghitite la activ si inteleg ei prea bine ce inseamna sa li se spuna in anumite feluri, sa auda ca unii vor tine doliu de 1 decembrie si alte alea. Ultima isprava, aceea cu bipedul de la Miercurea Ciuc e inca foarte proaspata si extrem de dureroasa. As fi un ipocrit sa pretind ca nu ma deranjeaza. Nu toti ungurii sunt dusmani declarati ai romanilor si viceversa, dar hai sa admitem ca sunt multe rani care tot se mai chinuie sa se vindece. Numai daca ne-ar lasa unii in pace si n-ar agita apele.
    Revenind la reclama, baiatul arata super, fata- jos palaria!, iar spotul e funny si foarte bine realizat. Felicitarile mele cui l-a facut!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am gasit la comentarii PE YOUTUBE ca ar fi in legatura cu melodia asta : Marlena Shaw - California Soul.
    Si eu o caut de ceva timp... :(

    RăspundețiȘtergere
  16. http://www.youtube.com/watch?v=GMC9HyL8Ris&feature=related Asta e..

    RăspundețiȘtergere
  17. "misto" melodia, idem baiatu", la fel si fata....se promoveaza ce?! sexul oral sau un baton de ciocolata???!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. se promoveaza un baton de ciocolata:), muzica faina ca si vocea din spot...dincolo de prejudecati este o reclama mai non-conformista.

    RăspundețiȘtergere
  19. ah,da?! habar n-aveam ca este vorba despre un baton de ciocolata!!! Ce bine ca suntem nonconformisti....ca in rest ne pricepem la toate!

    RăspundețiȘtergere
  20. parca vad: "mami, mami, din ce musca tanti? si de ce ii place lui nenea asa mult?" si mama o sa zica "ei, draga nea, e asa o chestie mai nonconformista si funny, dar tu sa nu faci". mda. makes all the sense in the world

    RăspundețiȘtergere
  21. este un remix de la melodia " Marlena Shaw - California Soul " pt ca in toate cover`urile de la melodie nu am gasit versurile din reclama ...

    RăspundețiȘtergere