luni, 10 mai 2010

"Vaci afumate" :))

Ăsta o fi laptele de la "vacile afumate"? :))


Şi, ca să mă înţelegeţi, o să vă spun o poveste. Demult, mai mult de 10 ani în urmă, când circulam cu trenul pe ruta Tîrgu Mureş - Războieni, ne-am nimerit lângă o doamnă cu un puşti. Trecând pe lângă colectivul dintr-un sat, am văzut nişte vaci pătate (cred că de aici le-a venit acestora de la Monor ideea acestui ambalaj nou). Văzându-le, intrigat, copilul a exclamat: "Mămică, astea îs vaci afumate?"

Şi pentru că puţin mai înainte am postat nişte poze cu vite făcute pe drumul către Făgăraş, mi-e teamă că şi copiii zilelor acestora confundă bivolii tot cu nişte "vaci afumate". Şi că veni vorba de bivoli, vă recomand să încercaţi telemeaua de bivoliţă de la Napolact. Este absolut delicioasă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu