duminică, 16 mai 2010

O dimineaţă prin Aiud



















Vineri am fost prin Aiud, judeţul Alba.

N-am avut prea mult timp la dispoziţie pentru că am fost acolo cu scopuri precise, limitate în timp şi spaţiu, însă am reuşit să imortalizez câteva repere prin care se identifică acest oraş din inima Transilvaniei: cetatea Aiudului, vestita închisoare, Catedrala Ortodoxă, Biblioteca Municipală, statutul de "oraş al artelor" căpătat de municipiul Aiud dar şi o casă care mi-a atras atenţia, situată pe culmea dealului din capătul străzii închisorii...
Mi-am amintit cu drag de anii de studenţie, când făceam ieşiri la cabana unui prieten în Cheile Vălişoarei şi de Ştefan Popa Popa's, artistul care a descoperit şi a îndrumat reale talente româneşti pe culmile succesului artistic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu