luni, 1 februarie 2010

Wonder woman

Nu cred în conceptul de "wonder woman" care le face perfect pe toate, e clar că nu poţi şi că trebuie să-ţi stabileşti priorităţi. Cred că cel mai mult contează să ştii bine ce vrei, ce-ţi aduce recompensele cele mai importante pentru tine, astfel încât să-ţi faci viaţa frumoasă.

Întotdeauna mi-a plăcut să citesc (dacă ar fi să caut un hobby în viaţa mea, aş spune că cititul este acesta). A fost o perioadă în care citeam mult şi îmi foloseşte şi acum. Am făcut câteva şcoli în comparaţie cu trendul de astăzi: şcoala generală, liceul, facultatea de marketing şi un master în managementul afacerilor, câteva cursuri de comunicare şi leadership şi cel mai important lucru, nu am lipsit la cursurile predate de bunicii şi mama mea în "cei 7 ani de acasa". Toate astea îşi spun cuvântul în ceea ce sunt eu astăzi.

Dincolo de astea, sunt o persoană care se întreabă şi caută răspunsuri, care învaţă şi se adaptează la ea însăşi şi la lume.

Nu mă văd în ipostaza de femeie perfectă, în stare să le facă pe toate în acelaşi timp. Nu cred nici în îmbinarea simplă şi desăvârşită între dragoste şi carieră. Sunt două ipostaze în care nu am fost până acum, cea de soţie şi cea de mama. Dar pentru că îmi doresc din tot sufletul acest lucru, am redus motoarele jobului şi acord mai mult timp vieţii personale.

Dragostea e însemnată când există în viaţa mea. Când nu există, n-am nici o problemă. Nu resimt lipsa iubirii. Nu mă simt singură când nu am un partener, am o viaţă plină, am familie, am câţiva prieteni buni, am revistele şi cărţile mele. Nu caut dragostea cu orice preţ. Nici nu cred că se poate, dragostea vine pur şi simplu peste tine şi nu te întreabă dacă este momentul potrivit, dacă eşti pregătit, nici măcar dacă persoana cu pricina este aproape de vreun profil ideal pe care l-ai fi putut avea în minte. Iubirea vine şi pleacă atunci când vrea ea, eu nu-mi pot propune nici să iubesc, nici să nu mai iubesc, indiferent care este situaţia relaţiei în acel moment. Am înţeles că nu poţi comanda inimii, dar am învăţat să mă adaptez. Şi dacă inima o ia complet razna, am învăţat să iau ce este bun din relaţia respectivă, atât timp cât ea durează.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu