marți, 1 iunie 2010

Rona Hartner despre fericire

Există fericire şi există adevărata fericire. E o mare diferenţă. "Un vrai bonheur". Poţi să trăieşti într-o fericire care e o falsă fericire, şi ăsta e felul în care se trăieşte cam în general, e fericirea în care te bazezi pe lucruri materiale, pe o iubire...

Dar există şi fericirea pe care ţi-o dă Dumnezeu din interior, în care ştii că eşti o minune creată după chipul şi asemănarea Lui. Dacă noi am putea să ne dăm seama că suntem minuni, am avea foarte mare grijă ca această minune să nu facă orice şi să nu se ducă oriunde... cum fac oamenii care nu ştiu că sunt minuni. De obicei, se droghează, duc o viaţă destrăbălată, pentru că ei nu ştiu că sunt minuni ale lui Dumnezeu şi trebuie să aibă grijă de această minune.

A fost o frază pe care am auzit-o în biserică, şi mi-am dat seama ce libertate are Dumnezeu faţă de noi: "Dacă nu poţi să-l iubeşti pe Dumnezeu, că e prea abstract, iubeşte pe cineva. Prin această iubire, ai să-L întâlneşti pe Dumnezeu".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu